انواع کیسه های دسته دار : حمل ایمن و آسان وسایل و اشیا و لوازم مورد نیاز جوامع انسانی همواره به عنوان یکی از دغدغه های اشخاص علی الخصوص خریداران و فروشندگان در تمامی دنیا مورد توجه بوده است.

امروزه جهت حل این مشکل از کیسه های پارچه ای بافته شده، کیسه های پارچه‌ای بدون بافت، پاکت های کاغذی، نایلون های حباب دار ، انواع سلفون و استرج ، همچنین کیسه های دسته دار نایلونی و نایلکسی  استفاده می شود.
در این میان بدلیل تولید آسان، در دسترس و ارزان مواد پلیمری همچنان محصولات نایلکسی و نایلونی بیش ترین مصرف را نسبت به محصولات کاغذی و پارچه ای دارا می باشند.
البته با توجه به دغدغه زیست محیطی مردم ، در سال های اخیر با ورود محصولات نایلونی و نایلکسی زیست تخریب پذیر به چرخه تولید از نگرانی های دوستداران محیط زیست در این خصوص نیز کاسته شده است.
در حال حاضر می توان به وفور در منازل ، شرکت ها، کارخانه ها و علی الخصوص فروشگاههای بزرگ و کوچک استفاده از گونه های مختلف کیسه های پلیمری را مشاهده نمود به نحوی که ضرورت وجود این نوع محصولات را غیرقابل انکار می نماید.

در این میان و در تقسیم بندی انواع کیسه های فروشگاهی می توان از یک زاویه مهم و آن هم به لحاظ جنس و کیفیت آنها را به گریدهای پلی اتیلن سنگین ، پلی اتیلن سبک و پلی پروپیلن تقسیم نمود .اما جهت درک راحت تر و عامه پسندتر موضوع بهتر است از تقسیم بندی دیگری استفاده نماییم ؛ “نایلون ، نایلکس ، کیسه های پروپیلن بدون بافت و کیسه های پروپیلن بافته شده” . که هرکدام از آنها با توجه به طرح،ضخامت، شفافیت، نوع دسته، نوع دوخت، سایز، عمومیت یا اختصاصی بودن چاپ ، طرح دار یا ساده بودن به زیرمجموعه های متعددی تقسیم می‌گردند.

انواع کیسه های دسته دار
انواع کیسه های دسته دار

نایلکس های شفاف ، رنگی و مشکی، شیری، نایلکس های دسته رکابی، طرح لبخند با ضخامت های مختلف میکرونی (زیر ده میکرون به بالا) و همچنین نایلون های طرح دار اختصاصی، طرح دار عمومی، دسته موزی، دسته زنبیلی، دسته مقاومت، بغل دوز، ته دوز ، تک لایه ، چند لایه با سایز های متفاوت و ضخامت های مختلف از انواع کیسه های پلیمری محسوب می شوند . بدیهی است که جهت استفاده بهینه از منابع مالی و همچنین بهره برداری صحیح و مناسب تر تبلیغاتی از این نوع کیسه ها قبل از اقدام به خرید، داشتن اطلاعات کافی در خصوص کاربرد هر کدام از این نوع محصولات و قیمت های آنان ضروری به نظر می‌رسد.

برای رفع هر نیاز می بایست از کیسه های مربوط و متناسب به همان مورد استفاده نمود تا منابع مالی در بهترین جای ممکن هزینه گردند. در موارد متعدد به دلیل ناآگاهی خریداران از ویژگی های متنوع و بعضا غیر قابل تشخیص کیسه های موجود در بازار و با یک سفارش اشتباه هزینه های متعددی بر مشتریان تحمیل گردیده است ؛ که همین امر ضرورت اخذ مشاوره قبل از خرید را دو چندان می کند.

در این راستا تیم مجرب بهان پلاست آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید اعلام می دارد . بنابراین جهت دریافت هرگونه اطلاعات رایگان میتوانید از طریق راههای ارتباطی ما در واتس اپ، اینستاگرام، تلفن از مشاوره تیم بهان پلاست استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه