نایلون طرح دار : در حال حاضر نایلون های طرح دار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است . اگر فکر می کنید ساده بودن نایلون سبب جذب مصرف کننده می شود سخت در اشتباه هستید تولید کننده با  طراحی  زیبا و شیک  می تواند فروش و عرضه ی محصولات  خود را بالا ببرد .نایلون طرح دار یکی از با اهمیت ترین محصولاتی است که در بین مصرف کننده ها ارزش بسیار بالایی پیدا کرده است این  نایلون ها  بخاطر زیبایی و طرح دار بودن مشتری و مصرف کننده ها را جذب خود کرده است .

این نایلون ها در انواع طرح ها ، رنگ ها ،  اندازه های  طولی و عرضی وحتی دسته های متفاوت تولید می شوند و کاربران با توجه به نیاز خود نوع نایلون را انتخاب می کند . حتی برخی اوقات شرکت های تولیدی برای تبلیغات بعضی مشاغل طرح ساده یا رنگی روی نایلون ها چاپ می کنند .

 

کیفیت نایلون های طرح دار

یکی از علت های کیفیت بالای نایلون های طرح دار برگرفته از مواد اولیه است. که بسیار با اهمیت می باشد . تولید کنندگان با داشتن مواد اولیه درجه یک و عالی می توانند مرغوب ترین و با کیفیت ترین نایلون ها را تولید کنند.هر چه مواد اولیه طبیعی و کاملا خالص باشد نایلون ها زیباتر و با داوم تر خواهند شد .

هر چه دوام و مقاومت  نایلون بیشتر باشد سبب جلب رضایت مشتری خواهد شد و تولید کننده  با کیفیت و مقاومت می تواند خود را به رخ مصرف کننده بکشد. نایلون اگر از کیفیت بالا برخوردار باشد مشتری یا مصرف کننده آن را دور نمی اندازد و مجددا آن را مورد استفاده قرار می دهد .

مصرف کننده با داشتن نایلون ضخیم و با دوام می تواند انواع محصولات بزرگ یا کوچک و سنگین یا سبک را درون آن بگذارد . به همین علت فروش محصولات با کیفیت بیشتر است . همچنین طرح روی نایلون ها سبب می شود درون نایلون مشخص نباشد و مصرف کننده با آسودگی خاطر از آن استفاده می نماید .

مواد اولیه ای که برای ساخت نایلون طرح دار  استفاده می شود :

پوست پلی اتیلن سبک

مستربچ و سایر افزودنی ها

مقاوم کننده UV

پلی اتیلن سنگین

جوهر چاپ

پلی اتیلن سنگین بازیافتی

حلال

افزودنی تجزیه پذیر

"<yoastmark

انواع نایلون های طرح دار

نایلون طرح دار دسته تقویتی

این نوع نایلون از نظر ظاهری شبیه به نایلون دسته موزی می باشد با این تفاوت که برای اینکه دسته مقاومت بیشتری داشته باشد یک لایه نسبتا ضخیمی از طرف داخل به دسته پرس می شود این نایلون به دلیل وجود لایه اضافی در قسمت دسته ها بسیار مقاوم می باشند. این نایلون بیشتر برای محصولات نسبتا سنگین استفاده می شود مانند محصولات صوتی و تصویری و یا فروشگا های موبایل و تبلت استفاده می شود .

 

نایلون طرح دار دسته موزی

یکی از متداول ترین نایلون های مورد استفاده در بازار می باشد  و در انواع فروشگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. علت نام گذاری این نوع نایلون مربوط به دسته آن است که به شکل خمیده و شبیه به موز می باشد و دسته آن در نایلون برش خورده است و در اغلب پوشاکی ها و داروخانه ها و…مورد استفاده قرار می گیرد .

 

نایلون های طرح دار دسته رکابی

این مدل از  نایلون دسته دار  یکی پر مصرف ترین  ها محسوب می شود .نایلون دسته رکابی قابلیت گره زدن دارد و برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از مزیت های این مدل دارا بودن دسته هایی است که فشار زیادی را به حمل کننده وارد نمی کند. و در اکثر فروشگاه های زنجیره ای  وجود دارد و همه ی افراد هر روز با آن سر و کار دارند . دسته این نایلون جدا از بدنه آن نیست و در اصل با بدن متصل و یکی می باشد. و قیمت این محصول نسبت به بقیه نایلون ها قیمت پایین تری دارند ولی تنوع آن بالا می باشد .

نایلون طرح دار دسته زنبیلی

این نوع نایلون ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد و معمولا برای محصولات سنگین نمی باشد و بیشتر برای بوتیک ها، فروشگاه های کیف و کفش، کتاب و لوازم تحریر، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، و کسانی که به دنبال یک کیسه پلاستیکی شیک برای فروشگاه خود هستند مناسب می باشد. و دلیل استفاده همان ظاهر شیک و زیبای آن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه